Jaszpol nr 1 pod względem Jakości Obsługi Klienta w serwisie Renault w Polsce
Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, że zajęliśmy pierwsze miejsce w Polsce pod kątem Jakości Obsługi Klienta w serwisie Renault i trzecie miejsce w Polsce spośród wszystkich autoryzowanych serwisów różnych marek w kraju.
Badanie przeprowadziła niezależna firma TNS i Auto Świat . Ranking TNS nazywa się Garage Quality Test i powstał na podstawie badania przeprowadzonego w miesiącach kwiecień - wrzesień 2016r. TNS wykonał 190 badań w serwisach 19 najbardziej popularnych marek w Polsce, po 10 dla każdej z nich. Serwisy były wybierane losowo z baz każdej marki.
Ankieterzy kantar TNS oceniali sposób i formę telefonicznego umówienia się na wizytę, sprawdzali też czy można to zrobić drogą elektroniczną. Kolejne kryterium oceny to standardy obsługi klienta w serwisie. Badaniom poddano kilka czynników mających wpływ na poziom zadowolenia klienta z obsługi czyli:
➠ w jaki sposób przyjmowany jest klient w warsztacie,
➠ jak zajmuje się nim doradca serwisowy,
➠ w jaki sposób odbywa się przyjęcie samochodu i jego wydanie,
➠ czy przedstawiciel warsztatu kontaktuje się po wizycie w serwisie.
Każdy badany serwis miał możliwość uzyskania 100 punktów. Następnie punkty przeliczano na procenty.
Nasz ogólny wynik to 96,9%. A więc jakość obsługi klienta w naszych serwisach jest na bardzo wysokim poziomie, czego potwierdzeniem jest to niezależne badanie. Bardzo się cieszymy z tego wyniku.
Przeprowadzone badanie jest potwierdzeniem naszych działań, których celem jest nieustanne dbanie o naszych klientów zapewniając im najwyższą jakość świadczonych usług.
wg. Auto Świat nr. 43 z 24 października 2016r.


