Miesięcznik "Dealer" o nas

"Koronawirus w ASO: działania obronne i dobre praktyki, cz. III

MIESIĘCZNIK DEALER·PIĄTEK, 27 MARCA 2020

Mamy dla Was kolejną porcję dobrych praktyk, które dealerzy stosują w tym niestandardowym czasie. Zapraszamy do czytania i czerpania inspiracji.


NA ODLEGŁOŚĆ LUB KAMERALNIE

Wideoprezentacje aut to obok – komunikacji mailowej i telefonicznej, wideorozmów oraz usług door to door – podstawowe rozwiązanie, które stosują dziś dealerzy. Warto pamiętać, że dobrze sprawdzić się może ono nie tylko w przypadku aut nowych, ale także używanych.

USŁUGI SERWISOWE POD DOM I BEZ KONTAKTU

Usługa door too door jest potrzebna i może być skuteczna. Pokazują to m.in. wpisy na profilach firm Szic oraz Jaszpol, które dostarczają zamówione auta pod dom. A wiadomo, dzisiaj każde sprzedane auto na wagę złota.

Pierwsze nowe🚗prosto z#Jaszpol przy zamowieniu na wynos są już🎁dla Naszych klientów i będą dostarczane pod🏘.
...lub gdzie tam chcecie🌍😋#nowycaptur

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka) w celu zapewnienia komfortu podczas przeglądania strony www.renault.pl oraz podniesienia jakości oferowanych treści. Używamy cookies również po to, aby dostosować np. treść pokazywanych Ci reklam do Twoich zainteresowań oraz dzięki nim zostaje zapamiętany wybrany przez Ciebie salon lub konfiguracja samochodu. Jesli się nie zgadzasz możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o użyciu plików cookies. Wszystko o cookies