"Koronawirus w ASO: działania obronne i dobre praktyki, cz. III
MIESIĘCZNIK DEALER·PIĄTEK, 27 MARCA 2020
Mamy dla Was kolejną porcję dobrych praktyk, które dealerzy stosują w tym niestandardowym czasie. Zapraszamy do czytania i czerpania inspiracji.
NA ODLEGŁOŚĆ LUB KAMERALNIE
Wideoprezentacje aut to obok – komunikacji mailowej i telefonicznej, wideorozmów oraz usług door to door – podstawowe rozwiązanie, które stosują dziś dealerzy. Warto pamiętać, że dobrze sprawdzić się może ono nie tylko w przypadku aut nowych, ale także używanych.
USŁUGI SERWISOWE POD DOM I BEZ KONTAKTU
Usługa door too door jest potrzebna i może być skuteczna. Pokazują to m.in. wpisy na profilach firm Szic oraz Jaszpol, które dostarczają zamówione auta pod dom. A wiadomo, dzisiaj każde sprzedane auto na wagę złota.
Pierwsze nowe🚗prosto z#Jaszpol przy zamowieniu na wynos są już🎁dla Naszych klientów i będą dostarczane pod🏘.
...lub gdzie tam chcecie🌍😋#nowycaptur
