Opis stanowiska
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: CCJ/2018/01
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- koordynacja oraz obsługa telefonicznych połączeń przychodzących i wychodzących wszystkich działów firmy;
- telefoniczna obsługa klientów w tym sprzedaż usług serwisowych
(m.in. telefoniczne umawianie wizyt klientów, zarządzanie kalendarzem serwisowym); - przygotowywanie raportów i zestawień;
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i budowanie pozytywnych relacji zklientami.
Oczekujemy:
- duże zaangażowanie oraz motywacja w osiąganiu celów;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- uczciwość, sumienność, wysoka kultura osobista;
- umiejętność pracy w zespole;
- wykształcenie średnie;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
- znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem;
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
- inicjatywa w działaniu, operatywność i skuteczność działania.
Firma oferuje:
- umowa o pracę na pełen etat;
- szeroki zakres benefitów firmowych
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- możliwość stałego rozwoju zawodowego
(również podczas szkoleń wewnętrznych izewnętrznych); - motywacyjny system wynagradzania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez JASZPOL SP. Z O.O. z siedzibą w Zgierzu, przy ulicy Łódzkiej 28 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego oraz przetwarzania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez JASZPOL SP. Z O.O. (zgodnie z Ustawą z dn. 29. 08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.).
Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Zgoda może być wycofana pisemnie w każdym czasie.
Oświadczam, że zostałem/-am poinformowany/-a o prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizowania.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.