Jaszpol - numer 1 w Polsce w Wielkim Teście Salonów wg Tygodnika Auto Świat
Najlepsi z Najlepszych !
Spieszymy do Was z informacją - nasze salony Jaszpol przy ul. Brukowej i Przybyszewskiego uznane zostały za najlepsze salony samochodowe w Polsce. Wyniki Wielkiego Testu Salonów opublikował Auto Świat ( nr 39-40). Otrzymaliśmy maksymalną ocenę 100 proc, zdobywając tym samym tytuł: SALON NR 1 W POLSCE!
Serdecznie gratulujemy całej załodze!
Wielki Test Salonów, który jest wykonywany przez tygodnik Auto Świat razem z partnerami Minds &Roses i Kantarem, to największe tego typu badanie na polskim rynku. W tym roku „tajemniczy klienci” ruszyli w Polskę i odwiedzili 285 salonów 21 marek.
Na co zwracali szczególną uwagę? Na sposób umawiania się na wizyty, szczegółowo zapoznawali się z ofertą, sprawdzali jak prezentowane jest wybrane auto oraz czy możliwa jest jazda próbna. Aby wyniki były obiektywne i porównywalne, wszyscy po opuszczeniu salonu wypełniali obszerny, pięciostronicowy protokół, zawierający ponad 70 szczegółowych pytań. Odpowiedzi na nie pozwoliły na wystawienie obiektywnych ocen w trzech najważniejszych kategoriach – organizacja salonu, obsługa klienta i jazda próbna. Największy wpływ na końcową ocenę miała nota za obsługę klienta.
Tytuł Salonu numer 1 w Polsce przyznano trzem salonom, w tym dwóm należącym do naszej firmy. Ocenę 100 proc. uzyskały – Salon Dacii przy ul.Brukowej 2 oraz Salon Renault przy ul. Przybyszewskiego 176/178. W rankingu uwzględniono jeszcze salony wzorcowe, to te które uzyskały 98 proc. Tym wyróżnieniem może pochwalić się tylko 18 salonów w Polsce. Za bardzo dobre, uznano te, które otrzymały ocenę powyżej 90 proc. i jest ich w kraju 90.
Wszystkim serdecznie gratulujemy.
To nasze kolejne wyróżnienie, w krótkim czasie. Kilkanaście dni temu przyznano nam tytuł Dealera Dobrych Uczynków.
- Cieszę się bardzo, że w tych niełatwych czasach, naznaczonych przez pandemię i związanych z tym zawirowaniach m.in. w branży motoryzacyjnej, świadczymy usługi na najwyższym poziomie. W dzisiejszym świecie trzeba szybko nadążać za zmianami oferując klientom usługi najwyższej jakości – mówi Krzysztof Jaroszewicz, prezes firmy.
Warto dodać, że nasza firma była już wielokrotnie nagradzana m.in. za jakość obsługi klienta, zdobywała wielokrotnie prestiżowy tytuł „Wzorowego salonu”, a także „Złoty klucz jakości”.