Jaszpol - numer 1 w Polsce w Wielkim Teście Salonów wg Tygodnika Auto Świat 

Najlepsi z Najlepszych !

Spieszymy do Was z informacją - nasze salony Jaszpol przy ul. Brukowej i Przybyszewskiego uznane zostały za najlepsze salony samochodowe w Polsce. Wyniki Wielkiego Testu Salonów opublikował Auto Świat ( nr 39-40). Otrzymaliśmy maksymalną ocenę 100 proc, zdobywając tym samym tytuł:  SALON NR 1 W POLSCE!

Serdecznie gratulujemy całej załodze!

Wielki Test Salonów, który jest wykonywany przez tygodnik Auto Świat razem z partnerami Minds  &Roses i Kantarem, to największe tego typu badanie na polskim rynku. W tym roku „tajemniczy klienci” ruszyli w Polskę i odwiedzili 285 salonów 21 marek.

Na co zwracali szczególną uwagę? Na sposób umawiania się na wizyty, szczegółowo zapoznawali się z ofertą, sprawdzali jak prezentowane jest wybrane auto oraz czy możliwa jest jazda próbna. Aby wyniki były obiektywne i porównywalne, wszyscy po opuszczeniu salonu wypełniali obszerny, pięciostronicowy protokół, zawierający ponad 70 szczegółowych pytań. Odpowiedzi na nie pozwoliły na wystawienie obiektywnych ocen w trzech najważniejszych kategoriach – organizacja salonu, obsługa klienta i jazda próbna. Największy wpływ na końcową ocenę miała nota za obsługę klienta.

Tytuł Salonu numer 1 w Polsce przyznano trzem salonom, w tym dwóm należącym do naszej firmy. Ocenę 100 proc. uzyskały – Salon Dacii przy ul.Brukowej 2 oraz Salon Renault przy ul. Przybyszewskiego 176/178. W rankingu uwzględniono jeszcze salony wzorcowe, to te które uzyskały 98 proc. Tym wyróżnieniem może pochwalić się tylko 18 salonów w Polsce. Za bardzo dobre, uznano te, które otrzymały ocenę powyżej 90 proc. i jest ich w kraju 90.

Wszystkim serdecznie gratulujemy.

To nasze kolejne wyróżnienie, w krótkim czasie. Kilkanaście dni temu przyznano nam tytuł Dealera Dobrych Uczynków.

- Cieszę się bardzo, że w tych niełatwych czasach, naznaczonych przez pandemię i związanych z tym zawirowaniach m.in. w branży motoryzacyjnej, świadczymy usługi na najwyższym poziomie. W dzisiejszym świecie trzeba szybko nadążać za zmianami oferując klientom usługi najwyższej jakości – mówi Krzysztof Jaroszewicz, prezes firmy.

Warto dodać, że nasza firma była już wielokrotnie nagradzana m.in. za jakość obsługi klienta, zdobywała wielokrotnie prestiżowy tytuł „Wzorowego salonu”, a także „Złoty klucz jakości”.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka) w celu zapewnienia komfortu podczas przeglądania strony www.renault.pl oraz podniesienia jakości oferowanych treści. Używamy cookies również po to, aby dostosować np. treść pokazywanych Ci reklam do Twoich zainteresowań oraz dzięki nim zostaje zapamiętany wybrany przez Ciebie salon lub konfiguracja samochodu. Jesli się nie zgadzasz możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o użyciu plików cookies. Wszystko o cookies