Specjalista ds. e-marketingu


Miejsce pracy: Łódź

nr ref.: M/2016/J


OPIS STANOWISKA:

-za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w intrenecie

-współtworzenie kampanii reklamowych oraz badanie efektywności podejmowanych działań

-tworzenie newsletterów oraz mailingów

-śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań

-koordynację działań w obszarze mediów społecznościowych

-kreatywne prowadzenie wszelkich działań w obszarze e marketingu których efektem będzie wzrost sprzedaży


OCZEKUJEMY:

-wykształcenie wyższe (najchętniej o kierunku ekonomicznym, informatycznym, marketingowym lub z zakresu zarządzania)

-doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

-biegła znajomość języka angielskiego

-znajomość narzędzi marketingu online oraz mediów społecznościowych

-znajomość zasad SEO i narzędzia GoogleAnalitics

-znajomość programów graficznych (Corel,Photoshop)

-znajomość rynku, specyfiki oraz technik sprzedaży w kanale internetowym

-wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz kreatywność

-miłe usposobienie, entuzjazm, wytrwałość oraz pasja 


OFERUJEMY:

-kompleksowe szkolenia na odpowiednim dla kandydata poziomie

-nowoczesne narzędzia pracy niezbędne do wykonywania zleconych zadań

-ciekawą i odpowiedzialną pracę w nowoczesnej firmie

-umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka) w celu zapewnienia komfortu podczas przeglądania strony www.renault.pl oraz podniesienia jakości oferowanych treści. Używamy cookies również po to, aby dostosować np. treść pokazywanych Ci reklam do Twoich zainteresowań oraz dzięki nim zostaje zapamiętany wybrany przez Ciebie salon lub konfiguracja samochodu. Jesli się nie zgadzasz możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o użyciu plików cookies. Wszystko o cookies